SORU ALIMI KAPATILMIŞTIR.
SORU ALIMI KAPATILMIŞTIR.

8 Temmuz 2014 Salı

İkinci öğretimden normal öğretime nasıl geçiş yapabilirim?



hocam ben yanlış tercih mağduruyum,geçen yıl puanım artarak ikinci öğretime istemediğim bir üniversiteye yerleştim ve i.ö bana göre değil.
Hazırlık bitti bölüme geçtim ama ben o üniversiteyi i.ö olarak okumak istemiyorum.
Geçen yıl puanımın artarak yettiği ve normal öğretim olan üniversiteye bu yıl nasıl geçiş yapabilirim? Yardımınızı bekliyorum hocam,şimdiden tşklr

Bu yıl sınava girdin mi? bu yılki puanın ikinci öğretimini okuduğun bölümün normal öğretimine puanın yetiyor mu?
yetiyorsa tercih edip yerleşebilirsin. aldığın derslerden muaf olursun.

üniversite sınavına girmeden nasıl geçiş yapabilirim çünkü sınava girseydim obp yarıya düşerdi.bunla ilgili yönetmelik nedir ve nasıl bir yol izlemeliyim

sınava girip bir bölüme yerleştiğin yılın ertesi yılı obp yarı yarıya düşer.

daha sonraki yıl hiçbir puan kesintisi olmaz, böylece puan kaybında uğramadan birinci öğretimini tercih edebilirsin.

(yani 2012 de sınava girip bir bölüme yerleştiysen 2013 te puanın kesilir. fakat 2014 te puanın kesilmez. )

ve puanın yeterse birinci öğretime yerleşirsin. ve daha önce almış olduğun derslerden muaf olarak devam edersin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

SORU ALIMI KAPATILMIŞTIR.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

SORULAN SORULARA VERİLEN YANITLAR İLGİLİ KILAVUZ KAPSAMINDA YAPILMAKTADIR.
ESAS OLAN İLGİLİ KILAVUZDAKİ BİLGİLERDİR.
VERİLEN CEVAPLAR BAĞLAYICI DEĞİLDİR.
LÜTFEN İLGİLİ KILAVUZLARI DİKKATLİCE İNCELEYİNİZ.